"Matəm kültürü". 20 Yanvar olayları baş verdiyində, uzun illər əsarətdə yaşayan bir toplum üçün beyinlərdən silinən Şəhidlik anlayışının və bu dəyərin yaşamda necə qarşılanacağı yöntəmi bəlli olmadığından ilk öncə Şəhidlərlə ilgili toplumun yanaşması başa düşülən idi.Məsələn, Habil Əliyevin kamançada,Kamil Cəlilovun qaboyda ifa etdikləri muğamlar,İslam Rzayevin "Ağla qərənfil ağla " şeiri üstə oxuduğu hüznlü muğam parçaları,oxunan mərsiyələr qəbul edilən idi.Üstündən bu qədər zaman keçməsinə baxmayaraq Şəhidliyin inancımızla bağlı olması və məhz bu yöndən yanaşılması aydın olduqdan sonra da bu "matəm kültürünün" davam etməsi çox üzücüdür.Əslində canlarını bir toplumun istiqlalı,özgürlüyüı üçün fəda edən Şəhidlərimizin bu yöntəmlə yad edilməsinin dəyişilməsini gərəkdirirdi.İstiqlal üçün canlarını fəda edənlər üçün duaların oxunması,düşmənə nifrət hissi üstündə şeirlerin, çağrıların səslənməsi,həmin gecənin dəhşətlərini anladan şahidlərin anlatdıqlarının ziyarət sırasında toplum üçün səsləndirilməsi,Şəhidlərimizin qəhrəmanlığı örnəyində filmlərin çəkilişi,düşməndən qisas alamağa yönelik çağrıların yer alması daha faydalı və doğru yöntəm olardı.Yuxarıda sadalanan "Matəm kültürü" ilə yanaşma sadəcə insanlarda yazıqlıq,belibüküklük,möhtaclılıq hisslərini yaradar.Bundan xilas olma zamanı gəlmişdir!Ceyhun Avşar.